maandag 16 juni 2008

Maandag 9 juni - een spannende dag!

Aangezien ik nu pas start met deze blog, heb ik heel wat te vermelden over wat er vorige week gaande was.
Op maandag zijn we, mijn vriendin Martine en ik, met vier van onze honden naar de dierenarts geweest in Antwerpen om hun heupen te laten testen op heupdysplasie. Het was een spannende dag, aangezien de heuptesten toch iets heel belangrijks zijn voor het verdere al dan niet fokken. We moesten daar om 11u zijn, en dat lukte ons goed. We waren een paar minuten te laat maar er was toch nog iemand voor ons. Toen we binnenmochten en alle papieren hadden afgegeven, was het eerst de beurt aan Falco. Voor Falco, onze toekomstige dekreu zijnde, is het heel belangrijk dat hij toch goede heupen heeft. Hij mocht dus als eerste op de tafel, Martine bleef bij hem om hem rustig te houden en na een fotootje of drie stonden de platen er op. Toen was Casey aan de beurt, bij haar was er maar één foto nodig. Toen Ginger en Spice, en ook bij hen was het na één foto al geklonken. Het is dus allemaal heel vlotjes gegaan! Wat een goede dierenartsen zijn ze toch.
Nadat de foto's allemaal op disk stonden, die ik meekreeg, mocht ik mee gaan kijken hoe de heupen er allemaal uitzagen. Tot onze grote verbazing heeft Spice de beste heupen van de vier. Dat hadden we niet verwacht, aangezien ze toch al bijna vijf jaar is, maar we waren natuurlijk niet minder blij! We mogen voor alle vier een A of B gaan verwachten, wat toch heel goede resultaten zijn. Een spannende maar geslaagde dag dus... Ik hou jullie op de hoogte wat de resultaten zijn...

Geen opmerkingen: