maandag 16 juni 2008

Nog een verrassing...

Ons zwart witte teefje Ginger moest ook elk moment loops gaan worden. We hebben voor haar al een heel mooie reu uitgekozen, Illusion in Red From Borders Paradise; kortweg Zion. Meer informatie over deze reu kun je vinden op mijn website



Ik had al gebeld naar Zion zijn baasje dat het niet lang meer zou duren, en dat ze zich klaar moesten houden :) Daisy vertelde me dat ze op vakantie waren van 3 tem 10 juni en dat het te hopen was dat Gini niet loops werd in die periode, maar als het echt nodig was, ik bij haar vriendin terecht kon die voor haar honden zorgde. Ginger is heel lief geweest om te wachten tot Daisy terug thuis was en is de dag nadien beginnen bloeden. Ik heb haar de woensdag opgebeld en afgesproken wat er te doen staat nu. Ik zal bloed laten prikken bij Ginger om te zien welke dag de juiste is en dan trekken we naar Beerse om ons meisje te laten dekken door deze knapperd. Wordt vast en zeker vervolgd...


Geen opmerkingen: